SYSTEM ABONAMENTOWY

OFERTA ABONAMENTOWA

 

Czy chciałbyś, żeby Twoje auto zawsze wyglądało jak nowe, bez względu na warunki pogodowe? Banieczka oferuje Ci wyjątkową okazję do zachowania w czystości swojego samochodu w dogodny i ekonomiczny sposób. Nasze abonamenty to idealne rozwiązanie zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm. Oszczędzaj czas i pieniądze!

Dlaczego warto wybrać mycie w abonamencie?

  1. Oszczędność pieniędzy i czasu: Abonamenty pozwalają Ci korzystać z naszej myjni po bardzo atrakcyjnych cenowo warunkach. Nie musisz już martwić się o opłacanie mycia przy każdej wizycie. To znacznie bardziej komfortowe i ekonomiczne rozwiązanie.
  2. Swoboda w korzystaniu: Nasze myjnie dostępne są 24/7h – sam decydujesz kiedy i za ile chcesz umyć samochód. W dowolnej chwili możesz też zmienić abonament na inny, jeśli Twoje potrzeby się zmienią.
  3. Kontrola nad myciem: Możesz dostosować czas i cykle mycia do aktualnych potrzeb. Jest to niezwykle istotne w przypadku flot o zróżnicowanych potrzebach.

Dwa atrakcyjne warianty abonamentów:

  • Abonament Ekonomiczny: To znakomita oferta dla osób myjących samochody regularnie. Wybierz liczbę myć w miesiącu, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom. Nasza oferta obejmuje różne pakiety, począwszy od standardowych, aż do tych dla osób, które chcą utrzymywać swoje pojazdy w nieskazitelnej czystości przez cały rok. Oszczędzaj od 21 zł do aż 291 zł w zależności od wybranego pakietu!
  • Abonament Elastyczny: Jeśli wolisz mieć pełną kontrolę nad wydatkami, wybierz abonament elastyczny. To świetna opcja zarówno dla osób, które rzadziej myją samochód, jak i dla tych, które potrzebują mycia częściej. Sam decydujesz ile środków chcesz przeznaczyć jednorazowo na mycie oraz ile razy chcesz skorzystać z myjni. W tym wariancie dostajesz miesięczny budżet na mycie, który możesz dowolnie wykorzystać. Oszczędzaj w miarę potrzeb!
  • Indywidualne oferty dla flot: Jeśli prowadzisz firmę i masz flotę pojazdów, możemy przygotować dla Ciebie spersonalizowaną ofertę. Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci dostosować abonament do potrzeb Twojej firmy i zaoferujemy atrakcyjne warunki współpracy.

Dlaczego mycie w abonamencie na myjni samoobsługowej Banieczka to najlepsze rozwiązanie?

Nasza myjnia samoobsługowa oferuje najlepsze jakości usługi mycia, bezpieczne dla środowiska  środki czyszczące oraz nowoczesny sprzęt, który skutecznie usuwa zabrudzenia. Naszym celem jest zapewnienie Ci wyjątkowego komfortu i oszczędności, niezależnie od tego, czy jesteś klientem indywidualnym, czy firmą.

Wybierz abonament na Banieczce już teraz i przekonaj się, jak łatwo i korzystnie utrzymać swój pojazd w doskonałym stanie przez cały rok! Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej i wybrać najlepszą ofertę dla siebie.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty abonamentowej? Skontaktuj się z naszymi Przedstawicielami.

Rejon: północno-zachodnia Polska

Piotr Skorobohaty
Manager ds. relacji z klientami

Tel : +48 888 723 262
e-mail: piotr.skorobohaty@banieczka.pl

Rejon: południowo-zachodnia Polska

Artur Hildebrand
Manager ds. relacji z klientami

tel. +48 516 270 800
e-mail: artur.hildebrand@banieczka.pl

FAQ

1. Ile razy w miesiącu myje Pan/Pani samochód?
  1. Do 4 razy – abonament 39 brutto miesięcznie dla B2C lub 109 brutto dla B2B
  2. Do 8 razy w tygodniu – abonament 69 brutto B2C lub 109 brutto dla B2B
  3. Częściej pakiet 99 PLN brutto dla B2C lub 159 brutto dla B2B
2. Czy Klient cały limit dzienny musi od razu wykorzystać?

Nie klient może korzystać z limitu abonamentu w dowolny sposób danego dnia np. doładować za 2 PLN po jakimś czasie następne 5 PLN a po wykorzystaniu limitu zostanie poinformowany o tym że nadwyżka zostanie pobrana z jego konta w aplikacji. W przypadku braku środków lub chęci dokonania płatności w innej formie – może to również uczynić.

3. Czy trzeba podpisać umowę?

Nie, Podpinając kartę płatniczą i akceptując regulamin umowę na świadczenie usługi uważamy za zawartą. Można z niej w każdej chwili zrezygnować – koniec jej obowiązywania następować będzie z końcem opłaconego okresu – najczęściej z końcem miesiąca w którym wypowiedzenie zostało zgłoszone. Dodatkowo brak możliwości obciążenia karty również skutkuje rozwiązaniem umowy.

4. Czy można zmienić abonament?

Tak – nowy wybrany abonament zostaje aktywowany w momencie dokonania opłaty. Niemniej opłata za wcześniej opłacony abonament nie jest zwracana – korzyści z obu abonamentów kumulują się do czasu wygaśnięcia poprzedniego abonamentu.

5. W jaki sposób można zrezygnować z abonamentu?

Jak opisano powyżej – zgłaszając to poprzez aplikację lub nie dokonując opłaty za kolejny okres (odpinając kartę płatniczą lub blokując płatność.

6. W jaki sposób będzie dostarczana faktura?

FV będzie wysyłana na adres e-mail podany w aplikacji. Dodatkowo w każdej chwili z poziomu aplikacji można wywołać ponowne przesłanie FV.

7. Czy można opłacić abonament w inny sposób niż podpinając kartę bankową do aplikacji?

Ze względu na uwarunkowania związane z funkcjonowaniem abonamentu sytuacja innego sposobu regulowania płatności jest możliwa jedynie w przypadku dużych podmiotów dla których opracowywane są specjalne warunki subskrypcji.

8. Czy można otrzymać fakturę przelewową z terminem płatności?

Taka możliwość nie jest przewidziana na dzień dzisiejszy.

9. Jaką maksymalną liczbę użytkowników można podpiąć pod jedno konto?

W ogólnie dostępnych abonamentach 4 użytkowników. Jednak w przypadku większych flot możliwe są indywidualne ustalenia oraz indywidualna ilość użytkowników podpiętych do jednego konta.

10. W jaki sposób zgłosić reklamację?

Reklamację można zgłosić na adres e-mail reklamacje@banieczka.pl W przypadku problemów z aplikacją dostępny będzie również numer telefonu wsparcia technicznego.

11. Czy aplikacją można płacić za odkurzanie, płyn do spryskiwaczy, oprysk felg?

Aktualnie w przypadku środków na koncie lojalnościowym będzie możliwość płacenia za mycie. W najbliższym czasie uruchomiona zostanie również możliwość płacenia za odkurzanie, oprysk felg oraz płyn do spryskiwaczy.

12. Czy będzie dostępna historia myć?

Tak zarówno historia wpłat jak i myć jest dostępna na poziomie aplikacji.

13. Co w momencie , kiedy klient przyjedzie a myjnia będzie niesprawna?

Zakładamy, że to sytuacja wyjątkowa – jeżeli będzie reklamacja z jego strony to np. doliczymy mu limit z tego dnia do prywatnej puli środków – którą będzie mógł dodatkowo wykorzystać w dowolnym czasie – niemniej zakładamy również, że maksymalny przestój myjni to 48h.

14. Czy mając aplikację i kartę nadal mogę używać karty?

Tak na naszych myjniach można korzystać zarówno z karty fizycznej jak i z aplikacji. Niemniej konta obu tych nośników są rozdzielne. Jeżeli chce ktoś połączyć oba konta (karta i aplikacja) można tego dokonać w aplikacji. Po dokonaniu połączenia można jedynie korzystać z aplikacji. Karta zostaje dezaktywowana.

15. Czy w przypadku np. wyjazdu można zamrozić abonament (np. tak jak karnety na siłowniach) ?

Niestety nie ma możliwości zawieszenia abonamentu. Można zamknąć abonament i po pewnym okresie wykupić go ponowni.

16. Czy w przypadku zakupu abonamentu i jego opłacania – jego cena może wzrosnąć?

Nie przy regularnym opłacaniu abonamentu cena jest stała. Dopiero w przypadku zaprzestania jego opłacania co jest równoznaczne z przerwaniem okresu biegu umowy – kolejny zakup odbywa się już po aktualnie obowiązującej cenie.

17. Czy abonament jest na jedną osobę (użytkownika) czy na jeden samochód?

Co do zasady abonament jest dopięty do użytkownika aplikacji czyli do numeru telefonu na który loguje się użytkownik.  Abonament w zależności od rodzaju może być również współdzielony na większą liczbę numerów/aplikacji.

18. Czy ma znaczenie, ile samochodów umyję w ramach puli abonamentowej?

Nie, do dyspozycji jest kwota na dzień.

19. Czy mogę wysłać inną osobę (np. żona wysyła męża, aby umył samochód) z moją aplikacją, aby wykorzystał usługę w moim imieniu?

Aplikacja jest przypisana do numeru telefonu, korzystać z niej może osoba użytkująca dany telefon w czasie pobytu na myjni.

20. Jak wygląda zakup abonamentu?

Zakup abonamentu w trakcie miesiąca powoduje obciążenie karty i rozpoczęcie korzystania z abonamentu przez kolejne 30 dni po których nastąpi kolejne obciążenie karty.

21. Jak rozliczane są abonamenty na kilkakrotność użycia w danym miesiącu?

Dla przykładu abonament na 4 mycia w miesiącu naliczany jest w następujący sposób:

    1. Na koncie pojawia się kwota 15 PLN na pierwszy dzień. Do czasu rozpoczęcia korzystania z tej kwoty pozostaje ona stała. Tzn pierwszy dzień zaliczony zostanie w dniu w którym zostanie użyta pierwsza złotówka z tego limitu. Na wykorzystanie pozostałej wartości z 15 PLN przypisanych do danego dnia pozostaje czas do północy tego dnia.
    2. Po północy w kolejnym dniu po wykorzystaniu jakiejkolwiek części abonamentu kwota jest przywracana ponownie do poziomu 15 PLN. (pierwsze mycie w miesiącu uznaje się za zrealizowane)
    3. Kolejne mycie w miesiącu realizowane jest w taki sam sposób. Po wykorzystaniu wszystkich 4 myć kolejne odnowienie pojawi się w pierwszym dniu kolejnego miesiąca.
    4. O północy ostatniego dnia miesiąca następuje reset abonamentu i rozpoczyna się ponowne naliczanie czterokrotności mysia w kolejnym miesiącu bez względu na to ile myć zostało wykorzystanych w miesiącu poprzednim.
22. Kiedy można wypowiedzieć abonament?

Abonament można wypowiedzieć w każdym momencie. Niemniej jego obowiązywanie zakończy się z ostatnim dniem miesiąca za który została pobrana opłata.